Podologische oplossingen voor uw voeten
De registerpodologen van Podozorg Almere onderzoeken uw voetklachten uitgebreid en pakken de klachten aan met therapie (behandeling) en podologische oplossingen voor uw voeten. Wij zoeken en kiezen de beste aanpak voor het probleem. U blijft onder controle en indien nodig passen we de therapie aan, tot u tevreden bent.

Veelgestelde vragen
-
Tips voor gebruik
Allereerst willen wij u een aantal tips geven voor gebruik van het bestelformulier. Zodra uw praktijkwebsite beschikt over het formulier is het belangrijk dat u:
- Regelmatig uw e-mail controleert, dit zorgt voor een snelle afhandeling van uw bestellingen.
- Per direct contact op neemt met de patiënten wanneer:
- Er met ‘Ja’ is geantwoord op de vraag:
- Is uw schoenmaat in de tussentijd gewijzigd?
- Heeft u nieuwe klachten?
- In welke schoenen wilt u de steunzolen gebruiken?
- Wilt u vooraf geïnformeerd worden over de kosten?
- Er opmerkingen zijn geplaatst.
- Er andere onduidelijkheden zijn.
- Bevestiging mailt van de bestelling met aanvullende informatie:
- Wanneer kan de patiënt zijn/haar bestelling thuis verwachten.
- Waar en wanneer kan de bestelling afgehaald worden.
- Hoe gaat het in zijn werk met facturatie.
-
E-mail
Wij adviseren u te starten met het inzetten van een e-mailcampagne. Via e-mail kunt u uw patiënten op een heel directe manier bereiken.
E-mail een specifieke doelgroep
U kunt Podonet gebruiken om een e-mail te sturen naar een specifieke groep patiënten. Kies hierbij voor patiënten die langer dan x-maanden geleden steunzolen van u hebben ontvangen.
Gebruik een directe link
Vermeld in uw e-mail altijd een directe link naar het bestelformulier. Deze link ziet er als volgt uit: podozorg-plaatsnaam.nl/contact-plaatsnaam/steunzolen-bestellen. Wij zullen u voorzien van de directe link van het formulier op uw praktijkwebsite(s).
Voorbeeld e-mail
Onderstaand volgt een opzet van een e-mail die u kunt gebruiken. Deze e-mail is samengesteld in samenwerking met Podozorg Nederland. Verander deze tekst gerust naar eigen inzicht.
Beste meneer/mevrouw achternaam,
Sinds xx-xx-2019 bent u in het bezit van steunzolen. Wij hopen dat uw klachten zijn verholpen en u weer heerlijk loopt. Maar net als schoenen die u veel draagt, slijten uw zolen en gaan in kwaliteit achteruit. Het is nu een goed moment om uw steunzolen te laten controleren, te herstellen of te vervangen.
Voordelig uw steunzolen herhalenIndien uw steunzolen bevallen en u tevreden bent dan kunt u kiezen om een herhalingspaar te bestellen zonder langs te komen. Wij maken het herhalingspaar en sturen deze binnen een week per post naar u toe. De kosten van een herhalingspaar bedragen € x,-.
Plaats eenvoudig uw bestelling via [voer hier de directe link naar uw formulier in].
Controleer uw vergoedingDe meeste zorgverzekeraars vergoeden in de aanvullende verzekering jaarlijks zolen van onze erkende Podozorg specialisten. Dit gaat niet van uw eigen risico af. U kunt online controleren of u in aanmerking komt voor een nieuw paar via: podozorg.nl/podotherapie/vergoeding.
Vriendelijke groet van,
Podozorg [plaatsnaam] -
Briefpost
Naar uw patiënten, die geen gebruik maken van e-mail, kunt u een persoonlijke brief sturen. Ook via deze weg bereikt u uw patiënten op een zeer directe manier. Hiervoor kunt u dezelfde tips gebruiken als voor de e-mailcampagne.
Voorbeeldbrief
Onderstaand volgt een aangepaste versie van de voorbeeld e-mail, zodat deze toe te passen is als brief:
Geachte mevrouw Voorletters, Naam,
Sinds xx-xx-2019 bent u in het bezit van steunzolen. Wij hopen dat uw klachten zijn verholpen en u weer heerlijk loopt. Maar net als schoenen die u veel draagt, slijten uw zolen en gaan in kwaliteit achteruit. Het is nu een goed moment om uw steunzolen te laten controleren, te herstellen of te vervangen.
Indien uw steunzolen bevallen en u tevreden bent dan kunt u kiezen om een herhalingspaar te bestellen zonder langs te komen. Wij maken het herhalingspaar en sturen deze binnen een week per post naar u toe. De kosten van een herhalingspaar bedragen € x,-.
Plaats eenvoudig uw bestelling via [voer hier de directe link naar uw formulier in].
De meeste zorgverzekeraars vergoeden in de aanvullende verzekering jaarlijks zolen van onze erkende Podozorg specialisten. Dit gaat niet van uw eigen risico af. U kunt op onze website controleren of u in aanmerking komt voor een nieuw paar.
Vriendelijke groet van,
Podozorg [plaatsnaam]
Telefoon: 0111-111111 (van maandag t/m vrijdag tussen 8.30-12.30 en 13.30-17.00 uur)
Mail: mailadres@podozorg.nl
Website: podozorg-plaatsnaam.nl
WhatsApp: 06-11111111 -
Facebook
Een ander middel om uw doelgroep te bereiken is Facebook. Een groot deel van uw doelgroep bevindt zich vrijwel dagelijks (zo niet meermaals per dag) op dit sociale medium. Gebruik daarom uw zakelijke Facebookpagina om het bestelformulier van uw praktijk onder de aandacht te brengen.
Plaats een bericht met directe link
Plaats een bericht op uw zakelijke Facebookpagina, met een korte omschrijving waarom men gebruik zou moeten maken van een herhaalbestelling bij uw praktijk.
Wanneer u dit bericht plaatst, zorg er dan voor dat u altijd de directe link naar uw formulier vermeld. Dit zorgt ervoor dat men rechtstreeks de mogelijkheid om een bestelling te plaatsen via uw website, zonder dat men zelf hoeft te zoeken.
Gebruik afbeeldingen
Maak in uw berichten gebruik van een afbeelding. Men is eerder geneigd op een bericht te klikken dat een foto bevat dan wanneer enkel tekst zichtbaar is. Bovendien krijgen berichten met een afbeelding een hogere score van Facebook. Dat wil zeggen dat deze berichten vaker worden getoond op de tijdlijn van uw volgers en doelgroep.
Zorg voor interactie
Interactie is het toverwoord wanneer men spreekt over marketing via sociale media. Facebook is het medium waar iedereen een stem heeft en deze graag laat horen. Zorg ervoor dat u dit in uw voordeel gebruikt. Stelt men vragen bij uw bericht of krijgt u een opmerking, reageer hier dan op. Uw volgers zullen het erg waarderen wanneer u snel reageert op hun vragen en opmerkingen.
Zet een advertentie in
Via een Facebookadvertentie kunt u mensen bereiken naast uw vaste volgers. Het is mogelijk om een specifiek bericht betaald te adverteren. Om op effectieve wijze een advertentie in te zetten is het belangrijk uw doelgroep goed uit te kiezen. Uw doelgroep is gemakkelijk te filteren op criteria als:
- Locatie
- Demografische gegevens
- Interesses
- Gedrag
- Connecties
Zorg ervoor dat uw advertentie bij uw doelgroep terecht komt door de juiste filters in te stellen: een doelgroep die zich in de buurt van uw locatie bevindt, binnen de juiste leeftijdscategorie valt een passende interesses heeft.
Adverteren via Facebook werkt via een dagbudget. U kunt eenvoudig een looptijd van een x-aantal dagen instellen en een vast dagbudget. Gemiddeld genomen adviseren we om uit te gaan van een dagbudget van €5,00 met een looptijd van 7 dagen.
-
Print
Onderhandel over korting
De advertentiestroom bij de kranten is vrijwel tot stilstand gekomen. Als u momenteel een advertentie kunt aanbieden, wil de krant u graag korting geven. Zorg dat u daarom goed onderhandeld. Er zijn berichten van wel 60% korting op een advertentie!
Voorbeeld advertentie
Onderstaand vindt u een voorbeeldadvertentie. Let wel, dit voorbeeld is opgemaakt in 2020. Peggy Bodt kan deze advertentie voor u naar wens aanpassen. U kunt contact openemen met BuroBodt via peggy@burobodt.nl.
Voor deze advertentie geldt ook de tip: vermeld altijd de link naar het bestelformulier.